Thursday, November 18, 2010

Da kan jeg vel ta meg litt tid til å legge ut to tegninger som et bilde som jeg har lagt ut på min DeviantArt profil


Fikk søsteren min til å ta et bilde av meg. 
Skal bruke det på russekortet mitt også. 


Tegnet en jente med lolita klær og krøllete hår, til Anne- Karoline~<3

Jaaaa. Jeg har ikke giddet å finne superkule navn til tegningene mine.. 
Dette er da en helt random jente som smiler.. 

Jeg har egentlig masse tegninger inne på pc'en nå, men har ikke giddet å fikse på dem og legge dem ut.. 
Fyyyyy meg. 

Skal spise nå og skrive dikttolkning nå. Tenkte å legge ut noen outfit bilder senere i dag, og jeg får tid. 
Skal på Harry potter premiæren i natt, så jeg må fikse på parykk til Luna Lovegood kostymet mitt. :'D 
Wish me luck! 



Ciao~ 




No comments:

Post a Comment