Friday, October 22, 2010

Sorry

Sorry Ingeborg... Jeg er ikke flink til å skrive blogg. D: 

Men da kan jeg jo skrive litt nå, selv om jeg sikkert ikke har så mye å skrive om.

Jeg gleder meg til Halloween helgen, som er om uke.
Har blitt sub organizere til Oororacon, så skal da være med å fikse Halloween party på tvibit, den 30.10.10~ 
Sååå.. Mobilen døde nesten i dag. 
Mistet den i asfalten, så den fikk masse sprekker i skjermen.
Fikk en liten glassbit fra mobilen, i tommelen. D: 
Så kjøpte jeg en super aweasome blypenn type 0,3. 
Og så fikk jeg slått på mobilen. Var jo litt greit, 
Men den klikker jo hele tiden..
JEg burde virkelig skaffe meg en jobb. 
Har så mye jeg har lyst på! 
PSP, KH-BBS spillet, BJD, Sexpot klær, ny mobil, cosplay!
Holder ikke med stipendet! 
Og jeg må få samlet opp penger sånn at jeg kan dra på Desucon i oslo!! 

Men ja.


Daft bilde av meg. Tatt for noen dager siden. 
Men Kuma-kun skjorte~~ 

Ciao~ 



No comments:

Post a Comment