Tuesday, October 12, 2010

Snø~

I dag hadde vi norsk skrivedag. fikk velge mellom forskjellige oppgaver, så jeg valgte en der jeg måtte skrive et kåseri. Jeg tror faktisk ikke jeg har skrevet så mye kåseri.. 
Har liksom hele tiden vært hektet på å skrive noveller. Er vel på en måte det fortsatt, 
men har ikke skrevet på lenge. 



Har lest veldig mye av manga'en Bakuman i dag~ 
Tegnestilen er pen og historien er søt. :'D 
Det har kommet ut to episoder av anime'en av Bakuman. Men jeg liker manga'en bedre. 
Den er mer detaljert, på en måte.

I dag tenkte jeg at jeg skulle ha på meg noe som var litt varmt, så da ble det dette. 

Hvit genser: Match
Opprivd topp: Cubus, men har klipt den opp selv og festet på nagler~ 
Skjørt: H&M
Opprivd tights: Cubus, men har laget hullene selv.
Fluffy legwarmer: Laget selv~
Platform sko: Din sko
Håndledd varmere: Cubus
Smukke: Lindex



Hansker: Bikbok
Kåpe: Vero moda(Har hatt den siden jeg gikk i 9. klasse..)


I går begynte det å snø og da var det helt hvitt ute.
Og da jeg kom hjem var mye borte, men tok bilde alikevel. 


Snøball~<3

No comments:

Post a Comment