Tuesday, October 26, 2010

Scanner dritt!

Ååneiiiiiiiiiii.... ;______; 
Jeg ville scanne en tegning jeg tegnet til søte, Anne- Karoline~ 
Men scanneren vil ikke virke, fordi vi glemte å kjøpe blekk til den! 
Så da må man vente til i morgen. 


Omfg! Jeg har mye å gjøre i morgen! Hva faen er det med meg?!? 
Jeg er så utrolig flink til å utsette ting til siste liten. 

Jeg skal lage meg noe halloween kostyme greier før lørdag. 
Skal vel være en faun. Så jeg hadde planlagt å lage horn av ståltråd og gipsbånd. 
Så skal jeg vel lage hover på et par sko og feste på noe pels. 

Skal til tannlegen i morgen, btw. Så jeg får vel ikke med meg så mye av biologien
 vi skal ha på skolen i morgen.. xD



Bilde fra Pan's labyrinth
Har så lyst på sånne horn, men de blir nok for store og tunge. 

Ciao~ 






1 comment:

  1. Du hora hora vi kan sikkert dra til finnsnes etter skolen, så kan vi sitte å lage ting hos meg siden jeg har mer plass og mindre distraherende familie!!

    Len/Leo

    ReplyDelete