Friday, October 8, 2010

-Kremt-

Jeg er jo suuper flink til å skrive blogg.... -kremt... HostHostHost- 
Såå. Jeg sitter da i stua og tenkter på det jeg hadde satt som mål, da jeg laget bloggen. 
Nemlig å skrive mer!! 
Det har jeg da ikke gjort. Fy meg! 

Jeg og L var i bassenget i sørreisa i dag (Fredag). Det er ganske lite men var vel litt gøy, da. 
Brukte å svømme der veldig mye da jeg var mindre. 
Så var vi på UHU på Ørneheimen. (UHU er en ungdomsklubb..)
Var ikke så mye å gjøre der, så vi satt der og tegnet. 

I det siste så har jeg syntes at tegnestilen min har forandret seg mye. 
men jeg er heller ikke noe flink til å scanne tegningene mine! 

Jeg har også planer om å lage et halloween kostyme, men vet ikke enda hva jeg skal gjøre på Halloween.. 
På skolen snakker folkene om en russefest.. I tromsø snakker folk om Zombie- walk..
Og noen venne snakker om å ha en liten fest.
Jeg aner ikke hva jeg skal velge! 


Et bilde fra Torsdag. Følte meg dårlig og forsov meg. 
Men dro på skolen alikevel. Hadde ikke sminket meg og hadde på meg en stor hoodie
 og en rosa bukse tights.. 



Har sett litt mer på anime de siste dagene. Så da har jeg sett litt på den søte anime'en Shiki!!
Tegningene er pene og er en ganske fancy handlig. 

Men uffda. Jeg bude sove. 

Ciao~ 

No comments:

Post a Comment